Koronavirustilanne - työnantajien asiakaspalvelu toimii entiseen tapaan

Työnantajan ohjeet Korona
Työnantajan ohjeet Korona

Poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta palvelemme työnantaja-asiakkaitamme verkossa ja puhelimitse normaalisti.

Puhelimitse voit olla yhteydessä neuvontanumeroomme puh. 020 614 2438 arkisin klo. 8-16.

Sähköinen asiointi, viestit ja liitteiden lähetys työnantajan verkkopalvelussa

Kevan työnantajan verkkopalvelussa voit asioida työnantajien eläkkeisiin ja eläkemaksuihin liittyvissä asioissa. Palvelu on käytössäsi ympäri vuorokauden. Palvelussuhderekisteri on käytössäsi arkisin klo 8.00-19.45.

Viestien lähettämisessä suosittelemme käyttämään työnantajan verkkopalvelun tietoturvallista viestit-toimintoa. Palvelemme työnantajia sähköpostitse myös osoitteessa kevapalvelu@keva.fi.

Asiakaspäälliköt ovat tavoitettavissa sekä puhelimitse että sähköpostitse. Oman asiakaspäällikkösi yhteystiedot löydät työnantajan verkkopalvelusta.

Asiakastapaamiset, koulutukset ja tapahtumat

Järjestämme kevään tulevat tapaamiset, koulutukset ja tapahtumista etäyhteyksin. Paikan päällä läsnäoloa vaativat tilaisuudet siirrämme myöhemmin ilmoitettaviin ajankohtiin. Lisätietoja löydät uutisestamme.

Seuraa ohjeita ja uutisia koronatilanteesta

Päivitämme Kevan ohjeet ja tiedotteet sekä työnantajille että henkilöasiakkaille verkkosivuillemme. Koostesivun löydät täältä.