Työnantajan verkkopalvelu

Kevan työnantajan verkkopalvelussa voit asioida työnantajien eläkkeisiin ja eläkemaksuihin liittyvissä asioissa. Palvelu on käytössäsi ympäri vuorokauden. Palvelussuhderekisteri on käytössäsi arkisin klo 8.00 - 19.45.

Kirjaudu palveluun sivun ylävalikon Kirjaudu-linkistä. Siinä tiedotamme myös mahdollisista käyttökatkoista ja häiriötilanteista.

Kevan työnantajaan verkkopalveluun kirjaudutaan Katso-tunnisteella. Ilmoitamme myöhemmin tänä vuonna, milloin Keva ottaa käyttöön Suomi.fi-valtuudet.

Työnantajan verkkopalvelussa on

  • Avaintiedot-palvelu (kuntatyönantajille), jonka avulla saat tietoa siitä, millaisia kustannuksia työkyvyttömyys organisaatiollesi aiheuttaa ja mitä ilmiöitä on kustannusten taustalla. Lue lisää Avaintiedoista.
  • eläkemaksut, jossa on tietoja työnantajakohtaisista eläkevakuutusmaksuista.
  • palvelussuhderekisteri, jossa voit tarkastella tai lisätä, muokata ja korjata henkilöstön palvelussuhde- ja ansiotietoja ajalla 1.1.2005 – 31.12.2018. 
  • tilastot, joka sisältää työnantajakohtaisia eläketilastoja ja -ennusteita. Kuvaus verkkopalvelun tilastoista.
  • eläkevastuiden laskentapalvelu, jossa kunta tai kuntayhtymä voi tilata eläkevastuiden laskennan itse maksamilleen eläkkeille.
  • tiedotteet ja uutiset työnantajille
  • omat yhteystietosi, joita voit ylläpitää Kevan asiakasrekisterissä
  • työnantajaasi liittyvät tiedot, joita voit seurata tai ylläpitää Kevan asiakasrekisterissä.  
  • viestit - voit lähettää ja vastaanottaa viestejä ja liitteitä suojatussa yhteydessä.
  • oman asiakaspäällikkösi, kuntoutus- ja työkyvyttömyysasiantuntijasi yhteystiedot.

Tutustu työnantajan verkkopalveluun tästä (ohje pdf).