Työnantajan verkkopalvelu

Kevan työnantajan verkkopalvelussa voit asioida työnantajien eläkkeisiin ja eläkemaksuihin liittyvissä asioissa. Palvelu on käytössäsi arkisin klo 8.00 – 19.00. Käyttökatkoista ja häiriötilanteista tiedotamme verkkosivuillamme.

 

Työnantajan verkkopalvelussa on

  • palvelussuhderekisteri, jossa voit tarkastella tai lisätä, muokata ja korjata henkilöstön palvelussuhde- ja ansiotietoja. 
  • eläkemaksut, jossa on tietoja työnantajakohtaisista eläkevakuutusmaksuista sekä palvelussuhderekisteriin ilmoitettujen ansioiden tarkistuslistat.
  • tilastot, joka sisältää työnantajakohtaisia eläketilastoja ja -ennusteita.
  • eläkevastuiden laskentapalvelu, jossa kunta tai kuntayhtymä voi tilata eläkevastuiden laskennan itse maksamilleen eläkkeille.
  • tiedotteet ja uutiset työnantajille
  • omat yhteystietosi, joita voit ylläpitää Kevan asiakasrekisterissä
  • työnantajaasi liittyvät tiedot, joita voit seurata tai ylläpitää Kevan asiakasrekisterissä.  

Tutustu verkkopalveluun

Miten työnantajan verkkopalveluun pääsee?

Palveluun kirjaudutaan henkilökohtaisella Katso-tunnisteella. Katso-tunnisteen ja käyttövaltuudet työnantajan verkkopalveluun saat työpaikkasi Katso-pääkäyttäjältä.

Ohje Katso-pääkäyttäjälle (pdf) (805 kb)
Lomake: verkkopalvelun salassapitositoumus 3051 (pdf) (65 kb)

 
Ensimmäisellä kirjautumiskerralla
sinua pyydetään rekisteröitymään. 

Kirjautuminen ensimmäistä kertaa (pdf) (412 kb)

 
On tärkeää, että käyttövaltuutesi työnantajan verkkopalveluun pysyvät ajan tasalla, joten muistathan pitää Katso-pääkäyttäjäsi ajan tasalla tehtäviesi tai työpaikkasi muuttuessa.

Työnantajan verkkopalvelua käyttävät:

  • ylin johto, talous- ja henkilöstöjohto
  • henkilöstö- ja työsuojeluasioista vastaavat
  • palkanlaskijat ja palvelussuhderekisterin ilmoitusliikenteen hoitajat
  • kirjanpitäjät ja maksuliikenteen hoitajat
  • eläkeasioiden yhteyshenkilöt
Ohje: Katso-roolit tehtävien mukaan (pdf) (136 kb)