Avaintiedot-palvelun avulla saat tietoa siitä, millaisia kustannuksia työkyvyttömyys organisaatiollesi aiheuttaa ja mitä ilmiöitä on kustannusten taustalla.
Palvelussa on käytössäsi:
- Helppokäyttöinen työkyvyttömyydenkustannusten laskenta - esitetään havainnollisesti graafeina, joista on helppo hahmottaa esimerkiksi kustannusten kehitys eri vuosina.
- Kyselyt, joita voit hyödyntää työhyvinvoinnin ja työkyvyn tuen toimintamallien arvioimisessa ja kehittämisessä:
-
-
- Työhyvinvointikysely
- Aktiivisen tuen toimintatapa
- Esihenkilökysely
- Luottamushenkilökysely
- Lisätietoa: Kyselyt: arvioi ja kehitä työkykyjohtamista ja työhyvinvointia
-
- Työnantajakohtaiset eläke-, päätös- ja kuntoutustilastot sekä eläköitymisennusteet
Tiedot helposti yhdessä paikassa
Selkeistä graafeista on helppo hahmottaa esimerkiksi kustannusten kehitys eri vuosina. Oman organisaation tietoja voi verrata muiden organisaatioiden tietoihin ja tämän viiteryhmän voi itse määrittää. Saat tietoa mm. seuraavista kustannuksista:
-
- sairauspoissaolojen suorat kustannukset
- työtapaturmat
- työterveyshuollon kustannukset korvausluokittain.
Lataa Avaintiedot esitteemme (pdf)
Helppokäyttöinen palvelu hyödyntää jo olemassa olevaa tietoa
Avaintiedoissa hyödynnetään mahdollisimman paljon jo olemassa olevia tietoja. Organisaation tehtävänä on ainoastaan toimittaa sairauspoissaololaskentaan liittyvät keskeytystiedot. Yksittäiset henkilöt eivät ole tunnistettavissa tiedoista.
Lisätiedot, käyttöönotto ja käyttöoikeudet
Lisätietoja - ja tarvittaessa lisäopastusta - Avaintiedoista saat asiakaspäälliköltäsi, sähköpostitse kevapalvelu[at]keva.fi tai työnantaja-asiakkaiden puhelinpalvelusta 020 614 2438.
-
- Oman asiakaspäällikkösi yhteystiedot löydät työnantajan verkkopalvelusta.
Käyttöönotto ja käyttöoikeudet. Avaintiedot-palveluun pääset kirjautumalla työnantajan verkkopalveluun.
-
- Lisätietoja kirjautumisesta Suomi.fi-valtuuksilla Työnantajan verkkopalvelu -sivulla.