Coronaläget – kundtjänsten för arbetsgivarna fungerar normalt

Arbetsgivarens anvisningar Corona
Arbetsgivarens anvisningar Corona

Trots den aktuella undantagssituationen betjänar vi våra arbetsgivarkunder normalt på webben och per telefon.

Du kontakta vår rådgivning per telefon på numret 020 614 2438 vardagar kl. 8–16.

E-tjänster, meddelanden och bilagor i webbtjänsten för arbetsgivare

I Kevas webbtjänst för arbetsgivare uträttar du arbetsgivarnas ärenden i anknytning till pensioner och pensionsavgifter. Tjänsten är tillgänglig dygnet runt. Du har tillgång till anställningsregistret vardagar kl. 8.00–19.45.

Om du vill skicka meddelanden rekommenderar vi att du använder den säkra meddelandefunktionen i webbtjänsten för arbetsgivare. Vi betjänar arbetsgivarna per e-post också på adressen kevapalvelu@keva.fi.

Du kan kontakta kundcheferna både per telefon och e-post. Kontaktuppgifter till din egen kundchef hittar du i webbtjänsten för arbetsgivare.

Kundmöten, utbildningar och evenemang

Under våren ordnar vi möten, utbildningar och evenemang på distans. De evenemang som kräver fysisk närvaro skjuter vi upp till en tidpunkt som meddelas senare. Läs mer i vår nyhet.

Följ med nyheterna och anvisningarna om coronaläget
Vi uppdaterarar Kevas anvisningar och meddelanden till både arbetsgivare och privatkunder på vår webbplats. Nyheterna om coronaläget finns här.