Tutkimme eläkepäätöksen saaneiden asiakkaidemme tyytyväisyyttä

Eläkkeet Keva
Eläkkeet Keva

Keva lähettää syyskuun lopulla – lokakuun alkupuolella kyselylomakkeen noin 5 000 asiakkaalleen, jotka ovat saaneet hiljattain eläkepäätöksen. Kyselyllä tutkitaan asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme.

Kysely lähetetään sähköpostilla sellaisille henkilöille, joiden sähköpostiosoite on Kevan tiedossa, muut saavat kyselyn kirjeitse postilla. Kysely tehdään yhteistyössä viestintätoimisto VCA:n kanssa eli sähköposti tai lomake tulevat asiakkaillemme VCA:lta.

Tutkimuksessa kerätään tietoa, miten Keva voi entisestään parantaa asiakaspalveluaan ja asioinnin sujuvuutta.

- Asiakaspalautteeseen suhtaudutaan vakavasti ja erilaisia palautteita käsitellään laajasti. Tavoitteemme on, että henkilöasiakkaiden asiointi Kevan kanssa sujuu vaivattomasti. Kyselyllä haemme kokonaiskuvaa siitä, missä asioissa nyt onnistumme ja miten voimme vielä toimintaamme parantaa, kertoo asiakaskokemuspäällikkö Maija Lahdenniemi.

- Keva tekee samantapaisia kyselyitä vuosittain. Lisäksi keräämme palautetta jatkuvasti Kevan eri asiointikanavissa. Palautetta voi esimerkiksi lähettää verkkosivuillamme olevalla palautelomakkeella tai eläkepäätöksen lopussa olevalla QR-koodilla, joka avaa kännykkään kyselylomakkeen, kertoo Lahdenniemi.

Lisätiedot

Asiakaskokemuspäällikkö Maija Lahdenniemi, maija.lahdenniemi[at]keva.fi, p. 020 614 2600