Eläkepäätöksen saaneiden asiakastyytyväisyyttä tutkitaan

Eläkkeet Palvelut
Eläkkeet Palvelut

Lähetämme lokakuun lopussa kyselylomakkeen noin 5 000 henkilölle, jotka ovat saaneet hiljattain eläkepäätöksen. Kyselyllä tutkitaan asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme.

Kysely lähetetään sähköpostilla niille, joiden sähköpostiosoite on Kevan tiedossa, muut saavat kyselyn paperikirjeenä. Asiakastyytyväisyystutkimus tehdään yhteistyössä viestintätoimisto VCA:n kanssa eli sähköposti tai kirje tulevat asiakkaillemme VCA:lta.

Tutkimuksessa kerätään tietoa, miten Keva voi entisestään parantaa asiakaspalveluaan ja asioinnin sujuvuutta.

- Kyselyllä haemme kokonaiskuvaa siitä, missä asioissa nyt onnistumme ja miten voimme vielä toimintaamme parantaa. Tavoitteemme on, että henkilöasiakkaiden asiointi Kevan kanssa sujuu vaivattomasti, kertoo asiakaskokemuspäällikkö Maija Lahdenniemi.

- Asiakaspalautteeseen suhtaudutaan meillä vakavasti ja erilaisia palautteita käsitellään laajasti. Teemme samantapaisia kyselyitä vuosittain. Lisäksi keräämme palautetta jatkuvasti Kevan eri asiointikanavissa. Palautetta voi esimerkiksi lähettää verkkosivuillamme olevalla palautelomakkeella tai eläkepäätöksen lopussa olevalla QR-koodilla, joka avaa kännykkään kyselylomakkeen, kertoo Lahdenniemi.

Lisätiedot
Asiakaskokemuspäällikkö Maija Lahdenniemi, maija.lahdenniemi[at]keva.fi, p. 020 614 2600