Muutoksia työnantajien puhelinpalveluaikoihin

Keva Palvelut
Keva Palvelut

Työnantajien puheluihin vastataan maanantaista 23.8. alkaen klo 9 - 15. Kyseessä on vuoden 2022 helmikuun asti kestävä kokeilu. Muutos ei koske Kevan vaihdetta tai verkkoasiointia.

Lyhyempää puhelinpalveluaikaa päätettiin kokeilla, sillä työnantajien yhteydenotot puhelimitse keskittyvät jo nyt klo 9-15 väliseen aikaan. Yhä useammat työnantajat asioivat nykyään verkon kautta.

Uutta puhelinaikaa kokeillaan vuoden 2022 helmikuun loppuun saakka. Kokeilun aikana asiakaspalautetta ja asiakaskäyttäytymistä seurataan jatkuvasti. Tietoa hyödynnetään palvelukanavien jatkokehittämisessä. Päätös palveluajan jatkosta tehdään ennen kokeilun päättymistä.

Työnantajien asiointikanavat ja yhteystiedot löydät verkkosivuiltamme.

Yhteystiedot työntajille