Tutkimme sidosryhmien odotuksia

Keva Työelämä
Keva Työelämä

Keva tutkii työnantaja-asiakkaiden, päättäjien, työmarkkina- ja työeläketoimijoiden, joukkoviestinten toimittajien sekä henkilöstön mielipiteitä Kevasta ja sen toiminnan kehityskohteista.

Tutkimuksen kysymykset koskevat mm. Kevan

  • Luotettavuutta
  • Tunnettuutta
  • Uudistumiskykyä
  • Johtamista
  • Asioinnin helppoutta
  • Toiminnan avoimuutta
  • Viestintäkanavia

Kysymyslomakkeet lähetetään sähköpostilla vastaajille elokuun 28. päivä, ja vastaamiseen on aikaa kaksi viikkoa 11.9. saakka. Sähköpostikyselyä täydennetään tarvittaessa puhelinhaastatteluilla.

Työnantaja-asiakkaat saavat tällä kerralla myös asiakastyytyväisyyttä mittaavia kysymyksiä, eikä Keva lähetä heille erillistä asiakastyytyväisyyskyselyä.

Tutkimuksen tulokset julkaistaan Kevan verkkosivuilla loka-marraskuun vaihteessa.

Tutkimuksen toteuttaa viestintätoimisto Pohjoisranta Burson-Marsteller, ja se tehtiin edellisen kerran syksyllä 2016. Vastaajien kesken arvotaan kirjapalkintoja.

Lisätietoja:

Jouni Kempas, Keva, jouni.kempas[at]keva.fi, 040 545 2204

Katja Espo, Pohjoisranta Burson-Marsteller, katja.espo[at]bm.com, 040 511 4800