Keva tutkii työnantaja-asiakkaiden, päättäjien, työmarkkina- ja työeläketoimijoiden, joukkoviestinten toimittajien sekä henkilöstön mielipiteitä Kevasta ja sen toiminnan kehityskohteista.
Tutkimuksen kysymykset koskevat mm. Kevan
- Luotettavuutta
- Tunnettuutta
- Uudistumiskykyä
- Johtamista
- Asioinnin helppoutta
- Toiminnan avoimuutta
- Viestintäkanavia
Kysymyslomakkeet lähetetään sähköpostilla vastaajille elokuun 28. päivä, ja vastaamiseen on aikaa kaksi viikkoa 11.9. saakka. Sähköpostikyselyä täydennetään tarvittaessa puhelinhaastatteluilla.
Työnantaja-asiakkaat saavat tällä kerralla myös asiakastyytyväisyyttä mittaavia kysymyksiä, eikä Keva lähetä heille erillistä asiakastyytyväisyyskyselyä.
Tutkimuksen tulokset julkaistaan Kevan verkkosivuilla loka-marraskuun vaihteessa.
Tutkimuksen toteuttaa viestintätoimisto Pohjoisranta Burson-Marsteller, ja se tehtiin edellisen kerran syksyllä 2016. Vastaajien kesken arvotaan kirjapalkintoja.
Lisätietoja:
Jouni Kempas, Keva, jouni.kempas[at]keva.fi, 040 545 2204
Katja Espo, Pohjoisranta Burson-Marsteller, katja.espo[at]bm.com, 040 511 4800