Ilona-neuvontabotti auttaa kesäkuun alusta alkaen myös Omat eläketietosi -palvelussa ja Työnantajan verkkopalvelussa.
Neuvontabotti Ilona opastaa asiakkaita verkkopalveluissamme oikean tiedon äärelle sekä antaa vastauksia asiakkaiden usein esittämiin kysymyksiin aivan kuten keva.fi-verkkosivuillakin.
Ilona-botti avustaa ja tukee asiakkaita Omat eläketietosi-palvelussa esimerkiksi hakemusten täyttämisessä. Ilonalta voi kysyä apuja muissakin verkkopalvelun käyttöön liittyvissä asioissa.
Jos Ilona-neuvontabotti ei osaa vastata johonkin kysymykseen, kysymys ei ole turha, sillä se oppii sitä kautta koko ajan lisää. Botti saa näet jatkuvaa koulutusta asiakasneuvojiltamme ja jo seuraavalla kerralla se osaa todennäköisesti vastata paremmin.
Ruotsinkielinen neuvontabotti auttaa Omat eläketietosi -verkkopalvelussa ja Työnantajien verkkopalvelussa loppuvuonna 2020.