Keva kiittää Omat eläketietosi -palvelun kehittämisajatuksista

Eläkkeet Keva
Eläkkeet Keva

Kevan asiakkaita pyydettiin mukaan kehittämään yhdessä Omat eläketietosi -palvelua. Asiakkaat esittivät toiveita, ideoita ja kommentteja palvelun kehittämislinjoista kahden viikon ajan keva.fi:ssa olleessa, virtuaalisessa työpajassa. Isot kiitokset kaikille osallistujille!

Eniten asiakkaat kannattavat eläkelaskureiden visualisointia ja lisätoiminnallisuuksia sekä monipuolisempia vuorovaikutuskanavia, kuten keskustelupalstaa ja chat-toimintoa.

Myös läpinäkyvyyttä arvostetaan, esimerkiksi tietoa siitä millaisia käsittelyvaiheita eläkkeen käsittelyyn liittyy. Omat eläketietosi -palveluun toivotaan myös ennakoivaa viestintää, esimerkiksi erilaisten muistutusten tilaamista.

Tiivistettynä selkeys ja läpinäkyvyys sekä henkilökohtainen ote, jota täydentää henkilökohtainen neuvonta erityisesti työkykyyn liittyvissä asioissa, leimasivat yhteistuuminnan tuloksia.

Osallistujat olivat pääsääntöisesti Kevan henkilöasiakasraatilaisia. Ideat ja ajatukset käydään läpi ja otetaan huomioon, kun Omat eläketietosi -palvelua uudistetaan.