Asiakaspalvelun aukioloajat jouluna ja vuoden vaihteessa

Palvelut
Palvelut

Palvelemme sekä henkilö- että työantaja-asiakkaitamme myös joulun aikaan ja vuoden vaihteessa.

Henkilöasiakkaan neuvonta ja asiointi

Hoida eläkeasioitasi, kysy, selvitä eläkkeesi määrä ja eläkeikäsi, hae eläkettä tai kuntoutusta

  • verkossa: Omat eläketietosi -palvelu (avoinna 24 h)
  • puhelimitse: ma-pe klo 9.00-15.00, puh. 020 614 2837
  • poikkeukset: maanantaina 26.12. puhelinneuvontamme on kiinni.

Työnantaja-asiakkaan neuvonta ja asiointi

  • verkossa: työnantajan verkkopalvelu (avoinna 24 h)
  • puhelimitse ma-pe klo 9.00-15.00, puh. 020 614 2438 (eläkemaksut, eläkeasiat, ammatillinen kuntoutus ja työkyvyttömyyseläkkeet, tulorekisteri-asiat, verkkopalveluiden tuki)
  • poikkeukset: maanantaina 26.12. puhelinneuvontamme on kiinni
  • katso muut työnantajien yhteystiedot verkkosivuiltamme 

Toivotamme asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme rauhallista joulua ja hyvää uutta vuotta!

Joulukuva Kevan uutiskirjeeseen.jpg