Jos sait Kevasta päätöksen, lähetämme siitä palautekyselyn sähköpostilla tai tekstiviestillä

Eläkkeet
Eläkkeet

Jos saat Kevasta päätöksen eläkkeestä tai etuudesta, voit saada meiltä palautekyselyn sähköpostilla tai tekstiviestillä. Vastaa kyselyyn, autat meitä parantamaan palveluitamme.

Palautekysely Kevasta saapuu sinulle noin viikon päästä siitä, kun sinulle on tehty päätös eläkkeestä tai etuudesta. Palautekysely tulee Kevalle ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tai puhelinnumeroon tekstiviestillä.

- Viestissä on suora linkki kyselyyn. Jos sinua kuitenkin epäilyttää painaa linkkiä, voit kirjoittaa viestissä saamasi koodin keva.fi-sivuilla olevan neuvontabotin kysymyskenttään ja lomake avautuu sinulle sähköisenä sivuillemme, kertoo asiakaspalvelujohtaja Taina Uronen.

Neuvontabotti.gif

Jos et halua käyttää suoraa linkkiä viestissäsi, kirjoita saamasi koodi nuolen osoittamaan paikkaan. Neuvontabottiin pääset esimerkiksi etusivulta oikeasta alanurkasta, kun painat Kysy Botilta -kuvaketta.

Palautteeseen ei yhdisty tietojasi

Palautteeseen ei tietosuojasyistä yhdisty taustatietojasi. Vastauksen yhteydessä saamme vain tiedon, mitä eläkettä tai etuutta olet hakenut ja oletko saanut myönteisen vai hylkäävän päätöksen.

Emme tietosuojasyistä suosittele henkilötietojen jättämistä palautelomakkeelle, emmekä voi vastata palautelomakkeen kautta tulleisiin kysymyksiin. Jos sinulla on siis omaa asiointiasi koskevia kysymyksiä, joita haluat vielä selvittää, lähetä viesti Kevan neuvontaan tietoturvallisesti Omat eläketietosi -palvelun kautta.

Vastaa kyselyyn, vaikutat palveluihimme

Mitä paremmin tunnemme asiakkaamme, sitä sujuvampia palvelupolkuja ja parempia palveluita pystymme rakentamaan. Saamamme palaute käydään läpi tarkkaan.

- Meille on tärkeä tietää, missä onnistuimme ja missä on kehitettävää, eikä kukaan sitä paremmin meille osaa kertoa kuin palvelua käyttänyt asiakas. Olemme kiitollisia kaikesta palautteesta, Taina Uronen sanoo.