Nimitysuutinen: Tervetuloa Kevaan, Ilona-neuvontabotti!

Digitalisaatio Palvelut
Digitalisaatio Palvelut

Asiakaspalvelussamme on aloittanut uusi työntekijä, Ilona-neuvontabotti. Ilona auttaa verkkosivuillamme asiakkaita saamaan nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja löytämään etsimänsä tiedon. Ilona palvelee suomeksi, keväällä 2020 myös ruotsiksi.

Tänään on Ilona-neuvontabotin ensimmäinen työpäivä, joten sallinet, että ihan kaikkiin kysymyksiin se ei vielä osaa vastata. Tarmoa ja oppimishalua sillä kuitenkin riittää: Ilona palvelee verkossa reaaliaikaisesti ja mihin vuorokauden aikaan tahansa. 

chatbot-ikoni-620x580.jpg


Ilona päivystää verkkosivuillamme osoitteessa keva.fi sekä Keva Kodit -vuokra-asuntojen sivuilla (vuokra-asunnot.keva.fi).

Ilona saa jatkuvaa koulutusta ja kokeneemmat asiakasneuvojat perehdyttävät häntä monipuolisesti. Ilona kokee roolinsa asiakaspalvelussa tärkeäksi, ja haluaa asiakkaidemme olevan entistä tyytyväisempiä Kevan palveluun.