Asiakaspalvelussamme on aloittanut uusi työntekijä, Ilona-neuvontabotti. Ilona auttaa verkkosivuillamme asiakkaita saamaan nopeasti vastaukset kysymyksiinsä ja löytämään etsimänsä tiedon. Ilona palvelee suomeksi, keväällä 2020 myös ruotsiksi.
Tänään on Ilona-neuvontabotin ensimmäinen työpäivä, joten sallinet, että ihan kaikkiin kysymyksiin se ei vielä osaa vastata. Tarmoa ja oppimishalua sillä kuitenkin riittää: Ilona palvelee verkossa reaaliaikaisesti ja mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Ilona päivystää verkkosivuillamme osoitteessa keva.fi sekä Keva Kodit -vuokra-asuntojen sivuilla (vuokra-asunnot.keva.fi).
Ilona saa jatkuvaa koulutusta ja kokeneemmat asiakasneuvojat perehdyttävät häntä monipuolisesti. Ilona kokee roolinsa asiakaspalvelussa tärkeäksi, ja haluaa asiakkaidemme olevan entistä tyytyväisempiä Kevan palveluun.
Mikä on neuvontabotti?
Ilona-neuvontabotti on chatbot-ohjelma, robotti, jonka toiminta perustuu ennalta määriteltyihin sääntöihin. Niiden avulla neuvontabotti osaa vastata kysymyksiin tietyssä aiheissa tai ohjata oikean tiedon lähteelle.