Työnantajan verkkopalvelu uudistui

Palvelut Työnantajan ohjeet
Palvelut Työnantajan ohjeet

Panostamme vahvasti digitaalisten palvelukanavien kehittämiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen. Työnantajan verkkopalvelua on myös kehitetty näistä lähtökohdista ja uusi etusivu on nyt avattu asiakkaittemme käyttöön.

Työnantajan verkkopalvelun etusivulla on uusia toimintoja, enemmän organisaatiokohtaista tietoa ja sivun visuaalisuutta ja käytettävyyttä on parannettu.

Sivun otsikkona näkyy sen työnantajan nimi, jonka tietoihin käyttäjä on kirjautunut. Eri sovellukset – Avaintiedot ja kyselyt, Eläkemaksut, Palvelussuhderekisteri ja Tilastot - näkyvät edelleen niiden käyttöoikeuksien mukaan, joita käyttäjällä on.

Uutena toimintona on Kalenteri. Kalenterissa näkyy yhdessä asiakaspäällikön kanssa suunnitellut organisaatiokohtaiset toimenpiteet, tapaamiset ja koulutukset sekä asiakkaan alueella järjestämämme ajankohtaiset tapahtumat.

Myös ajankohtaiset uutisemme löytyvät nyt työnantajan verkkopalvelusta helposti.

Verkkopalvelussa asiakas voi myös lähettää palvelupyynnön tai antaa palautetta. Oppimisympäristön käyttöoikeuksien tilaukset, työelämän kehittämisrahahakemus ja eläkevastuulaskennan tilaaminen löytyvät myös tästä osiosta.

Etusivulta löytyvät myös kaikki yhteystiedot Kevan yhteyshenkilöineen.