Kun Kevassa kehitetään asiakkaille suunnattuja verkkopalveluita, Tero Manninen on takuuvarmasti pelissä mukana.
IT-yksikössä asiakkuustoiminnan kehittämispäällikkönä toimiva Tero ratkoo työssään muun muassa sitä, miten digitaalisia palveluja voitaisiin kehittää vieläkin paremmiksi.
- Maailma muuttuu koko ajan, joten myös verkkopalveluiden pitää pysyä ajan tasalla. Palveluiden kehittämisessä käytetään apuna sekä kevalaisten että asiakkaiden tietoa ja kokemuksia. Viime vuonna käynnistettiin asiakasraatitoiminta ja asiakkaiden kanssa pidetään myös paljon työpajoja. Olemme saaneet paljon hyviä ajatuksia, Tero kertoo.
Tero kuvailee työtään haastavaksi pestiksi, jossa on paljon mahdollisuuksia, mutta myös rajoitteita. Mutta kun mennään aina mahdollisuuksien kautta, lopputulos on palkitseva.
- Kevan toiminta on yhteiskunnallisesti vaikuttavaa, meillä on iso ja mielenkiintoinen asiakaskunta ja eläkkeet ovat tärkeä asia ihmisten elämässä. Siitä tulee merkitystä työhön.
Reilut kuusi vuotta sitten kevalaiseksi ryhtynyt Tero ei alkujaan aloittanut asiakkuustöissä, vaan viestinnän vetäjän saappaissa. Organisaatiouudistuksen myötä hän päätyi asiakkuusprojektin vetäjäksi ja jäi sille tielle.
- Keva on hyvä työpaikka. Täällä pystyy etenemään työssään, ja myös koulutusmahdollisuuksia on tarjolla. Eikä sekään ole huono asia, että töissä on hauskaa ja saa nauraa.
Teron top 3 Kevassa:
- Asiakkaat
- Kivat työkaverit
- Kehittymismahdollisuudet