Tämä nainen tietää asiakaspalvelusta ja asiakastyöstä lähes kaiken mahdollisen. Riina Koskela-Manninen teki opiskeluaikoinaan gradunsakin asiakkaiden neuvontatyöstä ja hyvästä hallintotavasta ja on jatkanut järjestelmällisesti samalla linjalla.
Nykyisessä työssään Asiakkuudet-yksikön työnantajatiimin esimiehenä hän huolehtii siitä, että Kevan asiakaspäälliköt, kouluttajat sekä tiimin muut asiantuntijat pystyvät hoitamaan työnsä parhaalla mahdollisella tavalla.
- Tässä työssä punaisena lankana ovat suorat asiakaskontaktit ja suunnitelmallinen, laadukas ja asiakaslähtöinen asiakkuuksien hoitaminen eri kanavien kautta. Meidän olemassaolomme riippuu jatkossa nykyistä suoremmin nimenomaan asiakkaista eli asiakas on aidosti kingi, Riina tiivistää.
Toimintaympäristössämme tapahtuu nyt valtavia muutoksia. Riinan mielestä muutokset pitää ottaa mahdollisuutena ja etuoikeutena olla mukana historiallisten muutosten eturintamassa.
- Meillä on erinomainen tilaisuus olla mukana vaikuttamassa ja auttaa asiakkaita haastavien muutostilanteiden läpiviennissä. Meillä on kovan luokan asiantuntijoita ja sellaista erityisosaamista, jota muualta ei löydy vastaavalla syvyydellä, teemme arvokasta työtä. Kynttilät on otettu vakan alta ja liekit näyttävät tietä läpi sote- ja maakuntauudistuksen valmisteluvaiheen tähtäimenä v. 2020. Yhdessä tehdään ja kehitytään asiakkaiden kanssa.
Kuutisen vuotta sitten Valtiokonttorista Kevaan siirtynyt Riina kehuu Kevaa joustavaksi ja työntekijät huomioivaksi työpaikaksi, jossa on mukavasti mahdollisuuksia edetä. Vaihtoehtoja ja polkuja on useita.
- Kevan arjessa on moderneja piirteitä, muun muassa joustavat etätyömahdollisuudet, viihtyisä monitoimityöskentely-ympäristö, mikä laajenee jatkuvasti sekä kilpailukyiset henkilöstöedut. Näissäkin asioissa on menty viime vuosina eteenpäin.
Riinan top 3 Kevassa:
- Työ, joka motivoi ja vie mukanaan
- Huippuhyvät työkaverit
- Joustavat työskentelymahdollisuudet
Sivuillamme myös
Keva työpaikkana
Kevalaisten uratarinat
Kaikki avoimet työpaikat