Henkilöasiakkaat tyytyväisiä asiointiin Kevan kanssa

Eläkkeet Keva
Eläkkeet Keva

Vuotuinen henkilöasiakkaiden tyytyväisyystutkimus on valmistunut ja tulos on erinomainen. Asiakkaiden kokonaistyytyväisyys nousi viimevuotisesta ja oli nyt 89 prosenttia. Myös suositteluvalmiutta kuvaava NPS-luku sai erittäin korkean luvun, ollen nyt 64. 

Kyselyn otos koostui henkilöasiakkaista, jotka olivat saaneet eläkepäätöksen tai olleet yhteydessä Kevan asiakasneuvontaan. Tulos oli tasainen eri eläkepäätösten kesken ja myös hylkäävän päätöksen saaneista puolet antoi positiivisen arvosanan.

– Asiakkaat olivat erityisen tyytyväisiä asiakasneuvonnan palveluun, eläkepäätöksen selkeyteen ja maksuliikenteen hoitoon, kertoo asiakaspalvelujohtaja Taina Uronen. Asiointi Kevan kanssa koettiin hänen mukaansa helpoksi. Vahvuuksiksi nousikin asiakaspalvelu kokonaisuutena, asioinnin vaivattomuus, tiedon ja avun saamisen helppous ja palvelun ymmärrettävyys.

– Tulokset kertovat, että pitkäjänteinen kehitystyömme on tuonut tulosta, Uronen sanoo. Asiakasraatimme toiminta ja tässäkin kyselyssä saatu avoin palaute auttavat meitä edelleenkin parantamaan toimintaamme, hän kertoo.