Eläkeneuvonnan puhelinpalveluajat muuttuvat toukokuun 2018 alusta lähtien, asiantuntijamme vastaavat neuvontanumeroon jatkossa maanantaista perjantaihin klo 8 - 17.
Kevassa tehtiin palveluaikakokeilu, jossa kartoitettiin asiakkaiden tarvetta saada puhelinneuvontaa virka-ajan jälkeen. Kokeilun lopputuloksena todettiin, että suosituin soittoaika on edelleen klo 8-16 välillä, mutta tarvetta on myös myöhäisemmälle palveluajalle. Asiakkaiden ääntä on nyt kuultu ja palveluaika on jatkossa klo 17 asti.
Kesällä palveluaika on klo 8 - 16
Kesällä eli 18.6. - 10.8. palveluaika on tunnin lyhyempi eli klo 8 - 16.
Omat eläketietosi -palvelu palvelee aina
Kevan Omat eläketietosi -verkkopalvelu on auki ympäri vuorokauden ja aina valmiina auttamaan eläkeasioissa.