Webbtjänsten för arbetsgivare har förnyats

Arbetsgivarens anvisningar Tjänster
Arbetsgivarens anvisningar Tjänster

Vi satsar kraftigt på utvecklingen av digitala servicekanaler och på att förbättra kundupplevelsen. Också webbtjänsten för arbetsgivare har utvecklats utifrån dessa mål och vi har nu öppnat den nya förstasidan för våra kunder.

På sidan finns nya funktioner och mer organisationsspecifik information. Också utseendet och användbarheten har utvecklats.

Som rubrik på sidan visas namnet på den arbetsgivare till vars uppgifter användaren har loggat in. De olika applikationerna – Nyckeluppgifter och enkäter, Pensionsavgifter, Anställningsregistret och Statistik – syns fortfarande i enlighet med användarens användarrättigheter.

Som en ny funktion har vi infört en kalender. I kalendern syns de organisationsspecifika åtgärder, möten och utbildningar som planerats tillsammans med kundchefen samt våra aktuella evenemang som hålls i kundens region.

Också våra aktuella nyheter finns nu lätt tillgängliga i webbtjänsten för arbetsgivare.

I webbtjänsten kan kunden också lämna en servicebegäran eller ge respons. I detta avsnitt beställer man också användarrätt till inlärningsmiljön, gör ansökan om arbetslivsutvecklingspengar och beställer beräkning av pensionsansvar.

På sidan finns också alla kontaktuppgifter inklusive kontaktpersoner på Keva.