Pensionsrådgivningen betjänar per telefon kl. 8–17 från och med maj

Keva Pensioner Tjänster
Keva Pensioner Tjänster

Pensionsrådgivningens telefontjänst betjänar från början av maj måndag–fredag kl. 8–17.

Keva har testat längre öppettider och undersökt kundernas behov av att få telefonrådgivning utanför tjänstetid. Resultatet var att kunderna fortfarande oftast ringer mellan kl. 8 och 16, men att det ändå finns ett behov för senare öppettider. Enligt kundernas önskemål betjänar rådgivningen i fortsättningen fram till kl. 17.

På sommaren betjänar rådgivningen kl. 8–16

På sommaren 18.6–10.8 är öppettiden en timme kortare, dvs. kl. 8–16.

Tjänsten Dina pensionsuppgifter har alltid öppet

Tjänsten Dina pensionsuppgifter är tillgänglig dygnet runt och där kan man sköta sina pensionsärenden när som helst.